Dreamy Diary!
Chinese new year

Hai readers , ni blog baru saya blog lama ni http://moresmilewithmoretears.blogspot.com/ lupa dah password dia :') tu lah yang lame tak update tu . Sedih kan ? macam mana boleh tak ingat password pun tak tahulah , GRRRR! okay tak pe lah yang lalu tu biar je berlalu . Hmmm , ni cuti sekolah kan ? mesti korang pergi keluar dengan family or kawan-kawan kan ? best lah tu . Yang aku ni duduk rumah je . Entah tak tahu nak pergi mana . Mak aku pulak asyik kerja je :/ Nak luangkan masa dengan kitorang pun tak sempat :/ sedih tahu . Eh korang , hari ni kan tahun baru cina . Mesti malam tadi ramai orang tak boleh tidur kan ? Tu lah , same dengan aku . Nak tidur pun susah . Asyik ada je bunyi kebabommmm bommm peunggg tuinggg , HAHA . Sengal lah cina-cina ni . Haha , tapi tak apa raye nanti tengok lah korang , aku main meriam buloh. Biar dengan rumah korang sekali kebaboommm , eh apeeek and amoii !

Okay lah , bye . Sampai sini jelah yang aku nak cakap .  Btw HAPPY CHINESE NEW YEAR :)

Posted at 21:39 | 2 comments

|
Disclaimer
MyEm0.Com
Assalamualaikum ;) My name is Mimi. Going 14. This blog welcomes people who are not rippers, haters and copycats.

About Links Entries

Dashboard? | +Follow?

Footprint
MyEm0.Com

Big Claps
MyEm0.ComMyEm0.Com

Template : Choy Yashoo
BaseCode : Shira Radzuan